Благодаря на родителите си, че са ме отгледали в едно прекрасно и честно семейство. Благодаря им, че никога не са ме карали да се срамувам от тях, никога не са лъгали, крали, обиждали или наранявали някой, за да ми осигурят стандарт на живот. Гордея се, че са успели да ме научат в живота да не разчитам на никой, да ме научат на самостоятелност, да ме възпитат достойно и през цялото това време никога да не пробудят у мен завист, омраза или ненавист към когото и да е, а да запазят детската ми и искрена усмивка до ден днешен. Благодаря им, че ме научиха да се радвам на чуждото щастие, защото са малко хората които могат да го понесат. Не знам с какво съм ги заслужила, знам само, че ще дам всичко от себе си, за да оправдая очакванията им! Те са тези на които трябва да благодаря, когато ми казват "От теб ще стане достоен човек! ", а ти колко пъти си чувал тези думи?! :)

YOU KNOW YOU LOVE ME! 
X.O.X.O.

No comments:

Post a Comment