Koе всъщност наричам обич...

Обич е, когато той отмести кичур от лицето ми, за да се наслади изцяло на гледката, която обожава, въпреки несъвършенства.Обич е, когато ме вижда непретенциозно гола, без грим, току що разсънена от целувките му и въпреки това ме намира за повече от прекрасна.Обич е, когато се усмихва от удоволствие, когато ме целува.Обич е, когато държи ръката ми пред приятелите си, дори когато съм мъничко пияна.Обич е, когато ме нарича "най - красивото нещо в живота ми".Обич е, когато може да ме целуне сутрин още преди да съм си измила зъбите.Обич е, когато въпреки навика му да не си оправя леглото, го прави когато аз ще съм там.Обич е, когато ме пита искам ли нещо от магазина, въпреки че по принцип ще пазарува за себе си.Обич е, когато заравя нос в косите ми и може да стои така с часове, защото смята, че мириша хубаво.Обич е, когато превръща денят ми в истинско приключение и ежедневието придобива съвсем различен смисъл.Обич е, когато ме пита какво искам за закуска, но след това е готов и да сготви вечерята.Обич е, когато може да заспи гушнат до мен, без непременно да правим секс преди това.Oбич е, когато иска да остана, дори когато сме се скарали.Обич е, когато е готов да гледа с мен всичките ми любими анимационни филми.Обич е, когато търси погледът ми сред тълпата, а когато го намери, по лицето му се изписва най - щастливата усмивка....Обич е, когато топли замръзналите ми ръце и крака, въпреки физиологичният шок, който тялото му изпитва при допира с мен.Обич е, когато целува нежно всяка синина по тялото ми. А такива, повярвайте ми, постоянно си причинявам от невнимание.Обич е, когато стои буден през нощта с мен за да ми прави компания, само защото не мога да заспя или се буди рано сутрин, защото аз съм се наспала, въпреки, че той е уморен.Обич е, когато търпи мрънкането ми и дори не ме намира за чак толкова мрънкаща, колкото всъщност съм.Обич е, когато съм приоритет, въпреки важните неща, с които се занимава.Обич е, когато ми купува шоколад и кола, просто защото няколко нощи преди това съм сънувала и той е запомнил.Обич е, когато ми праща мили смс-и, само са да ми напомни за себе си. Сякаш бих могла да го забравя...Обич е, когато ми гласува безгранично доверие и ми споделя най - съкровенните си тайни.Какво друго може да е, освен...ОБИЧ Е!!
Tumblr_m1aqy1rpiz1qdgwk0o1_500_large 


YOU KNOW YOU LOVE ME! 
X.O.X.O.

No comments:

Post a Comment