„В магазина влезе мъничко момченце, погледна продавача със сълзи на очи: -Продавате ли майки? - чу го той да срича. - Ако да, ти чичко, една ми избери! Искам да е стройна, весела, засмяна; Искам, да играем с нея всеки ден; Искам, да е нежна мойта мила мама и да ме обича много - само мен! Искам също чичко, приказки да знае, за да ми разказва докато заспа.... Искам да ме цунка, гушка и да ме пази от злите таласъми, от тъмното в нощта" ... ,,Имате ли чичко, колко ли ще струва мойта мила майка... Моля те кажи"! И протегна плахо двете си ръчички, стискащи с усилие мъничко пари... Продавачът трепна, тъжно се усмихна от мъката в душата гласът му затрептя.. Всичко беше виждал, всичко беше чувал, но не бе подготвен, точно за това.. Изскочи той навън при малкото момченце, притисна го до себе си и с него зарида.. ,,От тоз момент нататък, аз съм твойта майка, от тоз момент нататък, аз съм ти баща" -Добромир Радев

YOU KNOW YOU LOVE ME!
 X.O.X.O.

No comments:

Post a Comment