Най-добрият приятел на човека.




1. Моят живот трае до 10-15 години. Всяка раздяла с теб ми причинява тъга, помисли си, преди да ме вземеш. 

2. Обичай ме такова, каквото съм, защото ти си ме избрал, аз нямам възможност да избирам приятелите и господаря си. 
3. Дай ми време да разбера какво искаш от мен, когато ме възпитаваш. Преди да ми се скараш, изпитай себе си - може би аз не разбирам какво искаш от мен. 
4. Обичаш ли ме, аз живея от твоята любов. 
5. Недей да ми се сърдиш и наказваш. Ти работиш, имаш приятели и развлечения, а аз имам само теб. 
6. Приказвай ми! Може би ще ти се стори, че не те разбирам, но аз зная какво мислиш и чувстваш. 
7. Знай, че аз не забравям как се постъпва с мен. 
8. Помисли, преди да ме удариш, защото и аз мога да те ухапя, но няма да направя това. 
9. Не ме вземай като играчка докато съм малък и сладък, а като порасна да ме изхвърлиш, защото моята любов към теб е вечна. 
10. Грижи се за мен, когато остарея, остана без зъби, оглушея или престана да ходя - старостта е еднаква за всички. 
11. Изпрати ме по моя последен път. Недей да казваш "аз не мога да направя това" - с теб всичко ми е леко. Нека това бъде отплата за моята вярност и нашата красива младост. 
12. Когато вече ме няма, недей да тъгуваш, а си вземи друго куче и го обичай така, както си обичал мен. 
Твоето куче


YOU KNOW YOU LOVE ME!
 X.O.X.O.

No comments:

Post a Comment