Искаш ме, искам те...А нямаме право


                                              Искаш ме. А нямаш право. Не и от благоприличие, разум, заради хората.

Искам те. А нямам право. Да набирам тайно номера ти, играейки си небрежно с телефона.

Искаш ме. И нямаш право. А най - безцеремонно ми го съобщаваш.
Искам те. И нямам право. Да ти пиша мръсни смс-и в нощите, в които всяка моя мисъл все към тебе тича.

Искаш ме. А нямаш право. И в телефона ти съм с друго име.
Искам те. А нямам право. И всички улики и доказателства трябва да ги трием...

Искаш ме. А нямаш право. Трудно ти е да признаеш.
Искам те. А нямам право. И трябва да те крия.

Искаш ме. А нямаш право. Правото да ме обичаш.
Искам те. А нямам право. Правото да бъда с теб по светло и наяве.

Искаш ме. А нямаш право. Защото трябва да избираш.
Искам те. А нямам право. Заради образи и духове от миналото.

Искаш ме. А нямаш право. Морал или пък съвест, както искаш го наричай.
Искам те. А нямам право. Защото си единствения, който нямам право да обичам...

Искам те..и нека бъда лошата. Искам те и нека ме проклинат. Искам те и нека псуват зад гърба ми. Искам те и нека гледат ме с презрение. Искам те и нека да ме сочат с пръст. Искам те, на пук на хорското недоумение...Искам те и не ми трябва чуждо удобрение...
Искам те и няма никого да моля...разрешение от никого не ще поискам!

Искам те....това е всичко!!!



YOU KNOW YOU LOVE ME! 
X.O.X.O.

No comments:

Post a Comment