Грешна, но щастлива!!!



Постъпките ми - грешни, неморални. Мислите ми - грешни, мръсни. Аз - по - чeрна и от Дявола - грешна, безобразна. В очите им. В очите ви...
Как смея? Как си позволявам? Да! Искам точно него!!!
Малко ли били мъжете? Нали точно вие ми говорите за качество...А той е прекрасен!
Защо точно него? Защото е различен! Защото го искам! Защото е МОЙ!
Защо не взема да се засрамя? А вас, вас не ви ли е срам да сочите с пръст, да съдите, да ме обвинявате?! Да търсите за нещо да се хванете?!
Съвест нямам ли? Не и за вас! Не ви дължа нищо!
Къде ми е морала? А на вас къде са ви обноските?! Обиждайте, псувайте, кълнете. По - грешна в очите ви едва ли мога да стана!
Какво ще кажат хората? Казвайте каквото си поискате! Нямате място в живота ми, нямате място в мислите ми, не ме вълнувате! Аз правя избора, който сърцето ми нашепва, а не това, което вие искате да ми наложите!!!

Нека бъда тази, която не държи на думата си. А вие спазихте ли стотиците обещания?!
Нека бъда тази безсрамната! Поне живея според моите правила и разбирания, а не според чужди очаквания и надежди!
Нека бъда невярната! Която остана вярна до край единствено на себе си!!!
Нека бъда лъжкинята, която изкусно реди думите. За себе си аз знам истината! Знаят я и хората, които обичам! Знае я и ТОЙ! И това е напълно и повече от достатъчно!
Нека бъда онази, която се преструва и умело изиграва роли. Той ме познава. Познава най - добре сълзите ми. Сега се учи да познава усмивките ми. Тези, за които той е виновника!!!
Нека бъда онази, лишена от истински чувства! Но точно вие будите искреното ми съжаление! Той е там, където вие никога не сте били и няма да бъдете. Той разкрива най - дълбоките кътчета на душата ми, докато вие твърдите, че нямам такава! Той държи ключа, в един едничък екземпляр, за сърцето ми. Онова, което бие като стотици църковни камбани за хората, които обичам и остава безразлично, за всички вас, които мразите, плюете, ненавиждате.
Нека бъда лошата! На вас оставям удоволствието да се правите на святи и добри.
Нека бъда онази с грешките. Но аз съм уникална дори в грешките, които допускам! Той го каза, той го потвърди...И ме приема. С всичките ми лудости, странности, ексцентричности и безумия. И заслужава най - доброто от мен!
Нека бъда онази, която не се променя, а си е все същата. За вас няма значение дали ще късам парчета от душата си и ще ви я поднасям с поклон и кралски обноски. Никога няма да ви е достатъчно. Той ли? Той е благодарен и цени всяко малко нещо, всеки дребен детайл. И затова ще получи всичко!
Не ме интересува колко е грешно в очите ви! Той далеч не е грешка! Той е избор! Моят избор!!! А аз....НЕГОВИЯТ!!!

Грешна нека съм, но щастлива! И да си платя съм готова...



YOU KNOW YOU LOVE ME! 
X.O.X.O.

No comments:

Post a Comment